HP ProBook to interesująca stylowa linia lekkich, mobilnych laptopów dedykowanych firmom, które stawiają pierwsze kroki w biznesie. Ich paleta zalet sprawia, że wciąż zyskują nowych zwolenników niezależnie od branży. Oprócz innowacyjnych rozwiązań mogą poszczycić się także stosunkowo długą tradycją, która sprawia że modele te są powszechnie uznawane za sprawdzone i niezawodne.
Krótki zarys historyczny rozwoju HP ProBook
Pierwsze laptopy linii HP ProBook zostały wyprodukowane przez firmę Hewlett-Packard (HP Inc.) już w 2009 roku. Od momentu powstania były dedykowane pracownikom biurowym, w celu realizacji ich podstawowych czynności biznesowych. Niemniej jednak od samego początku były atrakcyjne cenowo. Charakteryzowały się ceną katalogową, która była znacznie niższa w porównaniu do droższej serii EliteBook.
HP ProBook to seria notebooków, które przede wszystkim wyróżniają się efektywnością a także niezwykłą poręcznością. Jak przystało na modele biznesowe są starannie i solidnie wykonane, aby służyć użytkownikom przez długi czas.
Najważniejsze zalety HP ProBook
- Wysokiej jakości obudowa;
- Bardzo wytrzymała konstrukcja;
- Mnogość praktycznych udogodnień;
- Bardzo dobra relacja ceny względem jakości;
- Pasuje do środowiska biurkowego.
Notebooki HP ProBook się bardzo mobilne i bez problemu można je spakować do bagażu podręcznego oraz zabrać w podróż służbową. Ich niewielkie wymiary sprawdzą się także na spotkaniu biznesowym oraz w każdym miejscu poza biurem. Dużym atutem jest niezwykła smukłość i waga oscylująca wokół 2 kilogramów. Ekran jest zazwyczaj 16 – calowy (o rozdzielczości 1920×1200) i zapewnia odpowiednią jakość obrazu oraz spokojną pracę w zróżnicowanym oświetleniu.
Laptop HP ProBook posiada pamięć w wysokości 16 GB. Podobnie jak w większości laptopów jest możliwość rozszerzenia pamięci operacyjnej do 64 GB (na płycie głównej pozostawiono 1 wolny bank pamięci). Obowiązuje standardowo 3-letnia gwarancja producenta.
Główne atrybuty laptopa biznesowego
Notebooki HP ProBook mają pięć głównych cech. Są to: wydajność, trwałość, solidność, mobilność oraz bezpieczeństwo. Oprócz eleganckiego wyglądu, stylowej srebrnej barwy i solidnych materiałów, HP ProBook gwarantuje długi czas pracy na tej samej baterii.
Ta seria laptopów jest przeznaczona przede wszystkim dla małych i średnich firm. Zapewnia niskie koszty oraz niezmiennie wysoką jakość. HP ProBook będzie znakomitym rozwiązaniem także do domowego biura. Jest nieodzownym elementem każdego biurka.
Najważniejsze zalety HP ProBook
Dla bezpieczeństwa sprzętu i jego spokojnego użytkowania ważny jest efektywny system chłodzenia, wydłużony czas pracy baterii oraz taktyczna klawiatura. Nie można również zapomnieć o jaśniejszym wyświetlaczu i zmodernizowanych funkcjach. HP ProBook dysponują także czytnikiem linii papilarnych i modułem TPM, co zwiększa poziom zabezpieczeń. Zaawansowane technologie chronią przed ewentualnym atakiem hakerskim. Oprogramowanie HP Wolf Pro Security Edition zawiera wstępnie skonfigurowane zabezpieczenia. Pakiet jest dostępny na rok.
Warto również zwrócić uwagę na podświetlaną klawiaturę oraz bardzo lekkie gabaryty poniżej 1,5 kilograma.
HP ProBook to idealny wybór dla rozwijających się firm oraz osób zobligowanych do pracy hybrydowej. Dla wygody użytkowania laptopy wyposażone są w różne porty, m.in. USB 3.0/3.1, HDMI oraz porty sieciowe. Dla wszystkich, którzy poszukują nowoczesnego i efektywnego sprzętu, będzie to znakomity model.
HP ProBook to kompaktowy, mobilny laptop wysokiej jakości. Oprócz wielofunkcyjnego wnętrza, cechuje się atrakcyjnym wyglądem. Ponadto, w dalszym ciągu jest dostępny w dobrej cenie, która nie nadwyręży budżetu początkującego biznesu. Nie powinno się również zapominać o niezwykłej wytrzymałości materiałów, z jakich jest skonstruowany model HP ProBook. Może to być decydujący czynnik przy podejmowaniu decyzji o jego zakupie. W końcu w każdym biznesie ważne jest, aby laptop był niezawodny (https://dell-komputery.pl/ultrabook-do-spraw-biznesowych/) i nie zawiesił się lub nie nagrzał zbytnio w trakcie służbowej prezentacji, wideo konferencji czy rozmowy z potencjalnym kontrahentem.